Saturday 8 June 2013



Dimensi 108 (Kuasa Mengubah Perangai) merupakan makanan tambahan (supplement) yang telah dirumus khas (diformulasikan) dengan menggunakan bahan-bahan asli seperti Kurma Merah, Biji Teratai, Madu Batu, Atractylodis Macrocephalae Rhizoma, Radix Dioscorea Oppositae termasuk Spirulina. Kesemua bahan-bahan di atas memang sudah terkenal dalam bidang perubatan dan kesihatan. Dimensi 108 (Kuasa Mengubah Perangai) tidak  mengandungi sedikit pun bahan kimia di dalamnya. Ianya dirumuskan dalam bentuk seperti gula-gula dan pelbagai rasa yang sangat digemari oleh kanak-kanak iaitu Perisa Jagung, Perisa Oren, Perisa Ros, Perisa Anggur dan Perisa Strawberi.


Kuasa Hidrogen dan Nitrogen yang terdapat di dalam tablet ini apabila di ambil akan masuk ke dalam darah lalu membentuk rantaian molekul-molekul seperti “tasbih” dan bertindak sebagai “peluru” untuk menghancurkan molekul-molekul (unsur-unsur) negetif  lalu menjana kuasa positif. Gabungan Kuasa Hidrogen dan Nitrogen serta Oksigen (yang diambil semasa pernafasan) pula akan menjana kecerdasan minda anak-anak. Kuasa berangkai ini juga akan bertindak sebagai pertahanan terhadap kuman-kuman atau virus yang boleh menyebabkan penyakit pada tubuh badan.


“Perangai adalah satu kebiasaan yang dilakukan oleh seseorang itu. Oleh sebab itu, mengubah perangai dari negetif ke positif merupakan satu perkara yang amat sukar dilakukan kecuali seseorang itu mempunyai KESEDARAN atau ada satu KUASA yang boleh digunakan ke arah itu.”